Reklamacje

KROK PO KROKU – JAK ZAREKLAMOWAĆ PRODUKT?

“Formularz reklamacji” (ściągnij, format .PDF) – wydrukuj go i dokładnie wypełnij.
Jeśli nie masz możliwości wydruku formularza reklamacyjnego możesz również własnoręcznie przygotować opis reklamacji wzorując się na treści formularza.
Wyślij reklamowany produkt razem z formularzem na adres:
Kurtka Lotnicza.pl ul. Ozimska 40 lok. 102-103, 45-079 Opole z dopiskiem „Kurtka Lotnicza.pl – reklamacja”

Reklamacje rozpatrywane są max. w przeciągu 14 dni od daty otrzymania reklamowanego produktu.
W przypadku uzasadnionej reklamacji – towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny (pełnowartościowy), a jeśli nie będzie to możliwe (np. z powodu wyczerpania stanów magazynowych) – zwrócimy Ci równowartość ceny produktu.